söndag 23 januari 2011

I väntan på vår!

Hemma hos oss väntas det på våren! Vinter i all ära men snart får det nog gå mot ljusare tider!

I sovrummet finns fortfarande julstjärnan kvar eftersom den är så fin och har ett mysigt och behagligt sken. Vem vet kanske den får stå kvar till nästa år? ;)


Ett nytt överkast till sängen står högst på önskelistan just nu. Tills jag hittar det rätta (vilket inte är lätt!), får det urtvättade ikeaöverkastet ligga kvar.


Min fovoritdetalj i sovrummet! Änglavingarna som jag fyndade för endast 5 €! :)


J som i Josefine på mitt nattduksbord (bokstaven kommer från "GOD JUL" som jag också fyndade ett bra tag efter julen).
Tills solen börjar lysa lite oftare får man dra nytta av vintermörkret och tända ljus i hela lägenheten.
Och njuta av värmen från kakelugnen!


Men jag ville ta in våren i vårt hem och köpte en krysantemum :)


Finfin blomma med finfin färg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar