torsdag 10 februari 2011

Stökigt!

Hemma hos oss känns det nu vääldigt stökigt. Jag vet verkligen inte vad det beror på. Alla kläder är bortplockade, disken är diskad och soffkuddarna är uppuffade. MEN endå ser det rörigt ut! Nästa projekt blir vell att rensa alla skåp och slänga/sälja allt onödigt! Hoppas att inspiration för att göra detta kommer till helgen.. Tänk att humöret kan bli så dåligt p.g.a detta. HOH! Jag tänker inte bjuda på några helhetsbilder härifrån innan allt är i sin ordning :)


Blomman fick bli testkanin för mitt nya objektiv till kameran som kom på posten för några dagar sedan. Jag är väldigt nöjd! Beställde DETTA objektiv. Dessutom beställde jag några närbildsfilter också. Smart uppfinning! Skönt att slippa betala massor för ett macroobjektiv.

Bilden nedan är en SNABB test av den ena närbildslinsen. ( ingen vacker bild, men kvalitén är riktigt bra tycker jag :) )

Kul med lite nya grejor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar