torsdag 10 november 2011

Lampfnatt!

Jag behöver verkligen nya lampor i min lägenhet. Det är ju mörkt största delen av dygnet och det märks verkligen. Att min lägenhet endast har två taklampor för tillfället gör inte saken bättre. Därför skulle jag behöva några nya fina lampor. En eller flera taklampor i zink skulle inte sitta fel :)
Dessa bilder lånade jag från en DENNA svenska webshop.







Finfina allihopa :) Tyvärr får dessa lampor stanna i mina drömmar. De ligger inte riktigt i min prisklass.. Får nog leta på loppis i stället. Kommer att vara köpstopp hemma hos mig ett bra tag fram över. Har nämligen bokat en resa till Thailand i Januari! Jippiii :) Den 4.1 åker jag och tre av mina underbara tjejkompisar iväg på två veckors semester! Härligt! Men smakar det så kostar det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar