fredag 2 december 2011

02.12.2011

Trots min tidsbrist som jag skrev om i tidigare inlägget har jag idag hunnit med lite storstädning. Skönt att få lite fredagsbesök så man tvingas ta tag i damsugaren. I kväll blir det Jessi och Micke som kommer på tacokväll. Mysigt, mysigt :)
Såhär ser det då ut hos oss idag:

Hela lägenheten går i vitt och rött just nu. Vackert så.


Nästan alla vita ljus har bytts ut till julröda.


En ljusslinga blir väldigt fin att ha i en lykta. Denna ger behaglig mysbelysning i sovrumsfönstret.

Torkade apelsinskivor blir fina dekorationer. Dessa torkade jag för många år sedan och de är fortfarande fräscha och fina :)

Bokstödet på köksbordet har också fått sig en julomgång. Detta år är det ett uppslag från boken Tildas jul som får stå framme.

Ha en mysig fredagskväll allihopa :)

1 kommentar:

  1. Tack för titten hos mig och så julfint du har det i din lägenhet! Kram Maria

    SvaraRadera