fredag 2 december 2011

Tidsbrist

I december märker jag ofta av vilken bristvara tiden är. Man vill så mycket men hinner knappt med en tredjedel. Massor av diverse julpyssel och julmys planeras men ingen har tid att genomföra alla planer. Tråkigt tycker jag, eftersom julen borde vara en stressfri tid full av mys och utan måsten. Den senaste tiden har varit extra stressig eftersom jag började skolan denna vecka vilket innebär att jag både varit i skolan och jobbat. Men nu börjar skolveckan lida mot sitt slut så jag hoppas att jag hinner med mera julpyssel dom kommande veckorna :) December är ju trots allt årets mysigaste månad :) Eftersom jag inte gjort annat än sovit hemma denna vecka har jag inte några nya bilder hemifrån att visa. Istället får ni njuta av lite julinspiration från NORDLJUS.













Jag önskar att mitt hem vore lika mysigt som på bilderna. Bara att börja jobba på nu :)


Men inte stressa utan ta vara på varje mysig julsekund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar