onsdag 7 december 2011

Det finns få saker som jag uppskattar lika mycket som att tända lite ljus, dricka en kopp te och bara sitta och snacka strunt med mina vänner en hel kväll. Julen är perfekt tid för sånt mys! Det är mörkt nästan dygnet runt så det passar bra med ljus plus att man kan byta ut teet mot glögg och äta några pepparkakor till.
Just detta gjorde jag och mina tjejkompisar i måndags. Dock spetsade vi glöggen lite extra vilket i sin tur ledde till ett väldigt lyckat krogbesök ;)
Tack för det brudar :)

Jag gillar verkligen min glöggkanna och skålarna jag köpte i fjol. Fint att ha framme på bordet även om man inte skall dricka glögg just då. :)
Brickan har jag snott från mamma och pappa i nått skede och dom söta tomteservetterna kommer från Ikea.

Dessutom hittade jag i fjol också en skål i ungefär samma stil som kannan och skålarna. Perfekt att ha pepparkakor i :)

Världens gosigaste hund gillar också dethär med jul :) Extra mycket mys och kvalitetstid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar