måndag 6 augusti 2012

06.08.2012

En rolig, intensiv och händelserik vecka med kusinerna är nu förbi. Tiden har sprungit iväg och man har knappt hunnit vara hemma mellan varven. Vi har festat, shoppat, ätit gott och massa annat skoj! 
Som sagt har jag knappt varit hemma under sommaren men tänkte ändå visa lite bilder från oss idag :) 


Till födelsedagspresent fick jag en TV som efter mycket om och men äntligen fungerar. Kanske inte världens snyggaste inredningspryl, men den kommer definitivt vara bra att ha regniga och mörka höstdagar. Luna ligger som vanligt på sin plats och tittar konstigt på det nya, svarta åbäket :) 


I sovrummet har jag för ett tag sedan satt upp en tavellist från Ikea. Men jag får inte riktigt till den. Hur jag än flyttar om bilder och ramar blir det aldrig snyggt. Nån som har några tips på det? 


Av mina söta kusiner fick jag en finfin lykta i trä som kommer användas flitigt i höst. :)  


                               Och så några bilder från hallen och matbordet. Inte mycket nytt där. 


Till sist lite bilder av veckans sällskap! Den första bilden är av kusinerna och syrran på Powerpark. En dag fullspäckad av skratt och karuseller! Den andra bilden är av underbara Felicia som hängt med hela veckan (förutom på krogen då ;) 

1 kommentar:

  1. Vilka härligt inspirerande bilder!!
    Vad gäller tavellisten så hade jag nog ställt de två större först, sen &-tecknet och sen mellan och den lilla liksom lite på den mellan.. Hoppas du förstår hur jag menar;)
    Ha de gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera