måndag 27 augusti 2012

Blöjtårta nr. 2

Idag har jag hjälpt en vän att fixa till en blöjtårta till hennes väninnas babyshower. Senast jag gjorde en blöjtårta var det åt min syster. Hon visste inte säkert om det skulle bli en kille eller tjej så den fick bli grön. HÄR kan ni se den. Dagens tårta var åt en pojke så den blev vit och blå. Celofanen min var slut så ni får se den oinslagna versionen :) 





Blöjtårtor är verkligen ett kul och lätt pyssel. Att dessutom plocka dit lite nödvändiga saker gör den extra rolig för mottagaren :) 

2 kommentarer:

  1. Nämen ÅH va kul att fixa något sånt:) och vad fin den blev!

    Nu följer jag din blogg:)

    Hoppas att du har haft en fin helg!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Men gu va söt!!! Så himla påhittigt:)
    Kan tänka mig att mottagaren blev väldigt glad:))
    Hoppas du får en riktigt fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera