fredag 7 september 2012

07.09.2012

Än en gång har bloggen legat i dvala några dagar och kommer att göra det nästa vecka också. Jag har jobbat mellan 9 och 12 timmar de senaste dagarna och kommer göra det i helgen också. Nästa vecka har jag årets första skolvecka, suck! Det innebär skola på dagarna och jobb på kvällarna samt helgen. Men några veckor i året orkar man kämpa extra hårt :) Under dvalan har jag även hunnit vara på en minisemester till Stockholm. Tyvärr regnade det hela resan så det var lite tråkigt att gå i stan med våta kläder och skor. Men lite småsaker blev det shoppat i alla fall :) 



Lite  nya rosa prylar till köket. Måttsats, skärbreda och konservöppnare från Lagerhaus och kökshanddukarna nedan är från H&M home.


En liten grej åt någon jag gillar fick jag också hem från Lagerhaus :) Jag bara älskar den butiken! Så mycket  sött och roligt :) 


Nu skall jag njuta av min lilla lediga stund innan den långa veckan drar igång. Hejdå bloggen, hoppas vi syns snart igen! :) 

1 kommentar:

  1. Du är flitig som en myra! Jobba inte för mycket nu;)
    Finfina saker som du köpt!
    Ha en trevlig helg!

    Kram på dig

    SvaraRadera