tisdag 25 oktober 2011

Ikväll bjuder jag på lite blandade bilder från mitt lilla hem :) Har haft fullt upp de senaste dagarna. Massor med jobb och mellan arbetsturerna har jag nästan bara sovit :P Idag har jag varit ledig och varit lite kreativ. Har nämligen sytt en kostym till Halloween :) Hade nästan glömt hur kul det var att sy! Har knappt sytt något alls sedan jag slutade studera till handarbetslärare. I slutet av min "långa" karriär på peffan var det bara stress och ångest vilket tog sylusten ifrån mig. Men idag har jag sytt i flera timmar vilket var jätteroligt :) Skall visa upp resultatet här på bloggen efter Halloween :) På lördag blir det fest hos mig så jag hoppas på att få ta ut pyssel och baksvängarna riktigt ordentligt inför helgen :)

För ett tag sen hittade jag äntligen en vit popcornskål till min samling. Har både godis och chipsskål men popcorn har jag saknat länge :)

En ny fin sil har jag också införskaffat. Perfekt som fruktskål! (tack för idén Perre :) )


Nu skall jag krypa ner under täcket med min mysiga Luna!
Ha en trevlig höstkväll allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar