söndag 9 oktober 2011

Nyshoppat!

Har spenderat några sköna dagar i grannstaden Umeå denna vecka. Och oj vilka härliga inredningsbutiker det finns på den sidan om vattnet! Ack om ens hälften av utbudet skulle finnas här också!

Istället för fula kylskåpsmagneter (förutom din sandra ;) ) hittade jag denna fina uppfinning :) Kul att lätt kunna variera bilderna som pryder kylskåpet :)


Dessa underbara ljusstakar hittade jag på inredningsbutiken Säde innan jag åkte. De är av märket Miljögården Design, ett märke jag inte upptäckt fören nu. Oj vad mycket fint och förmånligt de har :) Stenarna plockade jag på en semesterresa till Rhodos i somras :)


Idag passade jag på att plocka in lite vackra höstlöv att ha i en vas :) Den stora vasen i bakgrunden är också Miljögården design.

Min blombräda i vardagsrummet har fått sig ett lyft idag. Äntligen har jag fixat några blomskott att "odla" i mitt miniväxthus :)

Ljusstakarna på bilden nedan hittade jag på loppis för ett tag sen. De kostade mig en billig peng och är så fina sååå :)

Det var lite av min shopping den senaste tiden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar