onsdag 26 oktober 2011

Då jag var på min senaste loppisrunda plockade jag åt mig alla billiga ramar jag hittade. Då jag kom hem tog jag ut de gamla bilderna och glasen. Sen sandpapprade jag bort den gamla färgen och sprayade ramarna i vitt.

Jag har länge tänkt skaffa en tavellist att ha ovanför sängen men har ennu inte fått det gjort. Eftersom flera av tavlorna saknade stöd fick jag helt enkelt luta dem mot väggen på en hylla.

Jag fyllde ramarna med fina svartvita foton på mina nära och kära. Dock hade jag inte så mycket framkallade svartvita bilder så fick ta tag i saken och beställa lite nya foton från SMARTPHOTO (föredetta extrafilm). Absolut billigaste stället att framkalla foton på! Endast 0,09€/ bild.


Lite mer personlig blev sovrumshyllan som så länge har stått halvtom. Mycket billigt och enkelt pyssel :)

1 kommentar: