torsdag 1 mars 2012

01.03.2012

Idag är första dagen i mars och våren kommer smygande. Jag tycker våren skulle kunna komma rusande.. Suck! Idag har vi i alla fall haft plusgrader och snön har börjat smälta :)
Inne hos mig blir det också mera och mera vår för varje dag som går. I måndags fyndade jag denna fina tröja på HM. Endast 9,90€. :) Kvalitén är knappast den bästa men den kanske håller ett tag i alla fall :)

Den får nog hänga på skåpet ett tag eftersom den har så fin färg. Nästan som någon god godis :)

På samma shoppingrunda hittade jag söta kökshanddukar i pastellfärger med fint cupcakemotiv på :)


Lite vår har alltså flyttat in i köket också :)

Nu kommer bloggen antagligen vara lite inaktiv kommande vecka eftersom jag har skolvecka. Då hinner jag oftast inte med annat än äta, sova, jobba och studera. Men hoppas att jag hittar en liten lucka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar