onsdag 19 september 2012

Höstgrått

Idag var det dags att ta första steget bort från sommar-rosa till höst-grått i min lägenhet. Till våren proppar jag lägenheten full med ljusa pasteller medan jag till hösten vill ha mörkare färger. Vardagsrummet är först på tur. 

Ungefär såhär har det sett ut i sommar: 




Alla rosa ljus har jag bytt ut mot vita. 


Textilierna har bytts ut mot bruna, beige och gråa. 



Börjar egentligen bli något trött på stjärnkuddarna från Gripsholm, men de får hänga med ett tag till tills jag hittat eller sytt nya. Näst på tur står sovrummet och köket, med det får bli en annan dag. Nu kallar jobbet :) Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Ser riktigt mysigt och ombonat ut.
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Å så höstfint du gjort!

    Vilket fantastiskt inlägg du skrev om dåligt samvete, tror vi är många som känner igen oss där;)
    Att ständigt gå runt med dåligt samvete för saker och ting som man egentligen inte skulle ha dåligt samvete över.. Undrar om det är typiskt för oss tjejer...?

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera