tisdag 19 juni 2012

19.06.2012

Hej bloggen! Minns du mig fortfarande? ;) 
Jag har haft många soliga och sköna dagar sedan sist. Det bästa med skiftesjobb är nästan de lediga dagarna. Jobbar jag nätter har jag hela dagarna på mig att lata mig i solen och umgås med vänner och hunden. I helgen har jag även varit på festival, vilket var jätte skoj! :) Smutsigt och lerigt var det men det är väl en del av upplevelsen :) Jag har knappt återhämtat mig från helgens bravader och nu är midsommarplanerna i full gång :) Kommer bli jätte roligt det också :)  

Idag har det äntligen kommit ett litet tillskott till inredningen här hemma. En krona som jag länge har spanat in men inte lagt tassarna på förrän idag. Ett fint blickfång på hyllan i vardagsrummet. 


Dessutom har jag avnjutit en sommarlunch med en vän idag. köttfärsbiffar med färskost, nypotatis och sallad. 


Till sist vill jag visa en bild på gårdagens vackra solnedgång vid stranden här intill mitt hus. Nästan som på en tavla. Sommaren är verkligen lika underbar som jag mindes!


Nu får vi hoppas på lite mera aktivitet här på bloggen i fortsättningen, den kan ju inte gå i ide bara för att solen lyser :) 

1 kommentar:

  1. Klart man minns dig och din fina blogg;)
    Härligt att äntligen få lapa lite sol, även om det blåser så rackarns här… Men dottern och jag låg på studsmattan och solade lite idag, där var det lä och skönt:))
    Jättefin krona, vill ha nån sån med, de är så fina!
    Kram Anna

    SvaraRadera