onsdag 6 juni 2012

Tjejkvällen

Här kommer lite bilder från igår :) 


Duka hade jag gjort med pastellfärgade servetter.


Skrattade för mig själv igår och konstaterade att det mera såg ut som ett barnkalas hemma hos mig än att 8 st. vuxna brudar skulle komma på besök :) På den övre bilden ser ni ballerina kex som jag har doppat i smält choklad och rullat i strössel. 


Jordgubbarna var smaskens :) 


 Cake popsen var ingen smaksuccé med de var ju roliga att göra och att titta på i alla fall :) 



Massor av goda ostar och kex hade vi också. 


Till sist skall jag tipsa om ett enkelt och gott tilltugg. Ta bara några tortillabröd och strö över ost på halva "plätten", vik ihop och in i ugnen. Skär sedan bröden i små trianglar. 

3 kommentarer:

  1. Ser så fräscht och fint ut!!!
    Åh så mycket gott:))
    Snart helg igen;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ser underbart ut! Hoppas ni hade en toppenkväll!!

    Linda

    SvaraRadera
  3. Brukar ofta laga quesadillas som extra tugg till tortillan, enkelt och gott!

    Om man inte orkar värma ugnen går det lika bra att steka dem. Enligt mexicansk tradition skall man steka dem utan att lägga fett i pannan.

    SvaraRadera