måndag 6 februari 2012

06.02.2012

Idag provar jag mig på att telefonblogga. Det är ju enkelt att ta bilder med telefonen och sedan överföra dom genast till blogger. Dock är inte bildkvalitén den bästa. Men skönt i alla fall att slippa sladdar och stora kameran :)


Idag är en riktigt grå och trist dag då man helst sitter inne. Går endast ut på dom nödvändigaste promenaderna med hunden.


Jag fick en hel del blomskott av min mormor förra veckan. Hoppas att dom växer till sig och blir stora och fina :)

Denhär korgen som jag tidigare hade tidningar och böcker i blev alldeles för trång så jag fick flytta över alltihop i en fin gammal trälåda som jag har hittat i mina föräldrars garage.
Nu när lägenheten är nystädad och dammet är torkat blir det lite pyssel för min del :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar