tisdag 14 februari 2012

Sommarlängtan!

Min vår och sommarlängtan är enorm nu! Om tiden bara kunde gå lite snabbare. Jag älskar tiden just innan sommaren och sommaren förstås.
De senaste veckorna har jag kommit fram till att jag verkligen inte gillar vintern ett dugg! Nepp nu få tiden gå fort eller så går jag i vinteride som mumintrollen. :) Satt just och bläddrade igenom lite gamla bilder från förra våren då jag just flyttat in i min lägenhet. Längtar efter att plocka fram alla rosa detaljer igen :)
Sommarkalas hos oss
Morotskaka som jag täckt med glasyr
Skänken i sovrummet
pysselhörnan

Bilderna nedan har jag lånat från IKEAs inspirationsblogg och hus och hem. Titta och njut :)


Älskar färgerna på lapptäcket och så var det ju lite roligt att hunden på bilden råkar likna Luna väldigt mycket i färgen :)

Idag sken solen och jag såg årets första vårtecken, nämligen droppande vatten från taket! Wohooo! :) Det går åt rätt håll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar