tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!

Vändagen till ära har jag idag klickat hem två stora planscher på min trogne vän och sambo Luna :) Gamla extrafilm, nuvarande smartphoto har just nu en kampanj på planscher. -50% får man om man beställer innan den 29.2. Perfekt eftersom jag har det väldigt tomt på min ena vägg i vardagsrummet. Jag betalade endast 15,99 € för två planscher i storlek 70x103 cm..


Jag tog mina favoritbilder på Luna och redigerade dom lite så dom skulle passa bättre in i inredningen här hemma :)

Så knalla in på smartphoto om du vill beställa några billiga planscher :)
Ha en trevlig vändag allihopa!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack detsamma! Hoppas du hade en fin Alla hjärtans dag..
    Bilderna blev jättefina på ditt lilla yrväder :)

    Ha en fin onsdag! Kram, kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hei.
    Så trivelig at jeg fikk besøk på min blogg helt fra Finland :)
    Og hvilken trivelig blogg du har - så mange fine bilder. Og for en fin hund - den ligner litt på min :)
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem fra Inger, Norge.

    SvaraRadera
  3. Hej kul att du tittade in hos mig.
    Vad mysig hunden ser ut

    Ha en bra kväll
    Kram Rosa

    SvaraRadera