tisdag 10 april 2012

10.04.2012

Påsken har varit lugn och skön här hos mig och Luna. Jag har mest jobbat och däremellan har vi umgåtts med familjen och sovit. Nu har jag också dragit på mig en dunder förkylning så det gäller att vila ordentligt så att jag orkar jobba i natt. Men sen är jag ledig fram till lördag :)
Vädret ser fortfarande ut som HÄR fast skillnaden är att solen har slutat lysa och det vräker ner blötsnö. Lagom vårigt...
Bäst att stanna inomhus tror jag. Vädret gör tyvärr att jag blir slö och oinspirerad. Vill ju ha vår och sommar :) På inredningsfronten händer det inte heller så mycket nytt just nu. Så vi får helt enkelt vänta på bättre tider. Medan vi väntar kan vi ju alltid kolla några avsnitt av True Blood :)

Nepp, nu ner under täcket med en kopp varm svartvinbärssaft och Luna (som är lagom uttåkad hon också ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar