måndag 16 april 2012

Nytt på garderoben

Det har dykt upp en ny, somrig skjorta på garderobsdörren idag. En vit, ärmlös skjorta med spets upptill.
Skjortan hittade jag på H&M för en billig peng. Halsbandet har jag pysslat ihop själv för ett tag sedan.
Att hänga kläderna utanpå skåpet i stället för inuti tycker jag blir en fin dekoration och gör att rummet känns levande. Prydnader och dekorationer behöver inte vara särskilt invecklade och dyra. Plocka fram det fina du har i stället för att gömma bort det i skåpet :) Det får bli dagens tips :)

2 kommentarer:

  1. går det att beställa smycken av dig? //Ida

    SvaraRadera
  2. Tyvärr hinner jag inte tillverka smycken just nu. Har använt slut på mitt material och inte beställt nytt eftersom tiden inte finns. Men hoppas på att få fortsätta nån gång :)

    SvaraRadera