söndag 22 april 2012

22.04.2012


Än en gång har jag väldigt mycket på gång just nu. Det ordnas massor med roliga evenemang som jag självklart inte vill missa och dessutom har jag skolveckan på kommande. Flera uppgifter skall inlämnas och tent skall läsas på. Däremellan jobbar jag och försöker hinna med hunden :) Roligt, roligt men liite lugn och ro skulle inte skada ;) Dessutom är lägenheten verkligen ostädad idag så inga bilder härifrån inte. Istället bjuder jag på en bild av dagens söndagslunch, hamburgare på gott GI-bröd med klyftpotatis till. Mums! 
Men nu måste jag fortsätta skriva mina etikuppgifter som snart skall lämnas in. Hejdåå bloggen, ses när vi ses! 

1 kommentar:

  1. Lycka till med pluggandet nu:))
    De där hamburgarna såg onekligen smaskiga ut!
    Ha en fin söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera