måndag 30 april 2012

Helgens fynd

Äntligen är stunden som jag väntat på länge här, har just slutat helgens tredje nattskift och skall nu få lägga mig ner på soffan. Såå skönt :) Senaste veckan har varit intensiv men bjudit på många soliga vårdagar, så även idag :) 
I lördags var jag på shoppingrunda med mina syskon, systerdotter och systers sambo :) På shoppingrundan hittade jag något jag har sökt så länge jag har bott hemifrån, nämligen en hushållspappersställning. Jag har hittat några som varit helt okej men aldrig den perfekta. Har aldrig köpt nån heller i väntan på någon bättre. Nu har jag äntligen hittat det jag väntat på! Asko hade ett reabord som jag kollade in och där stod den med en -50% lapp på sig :) Dessutom tror jag kassagubben gjorde en liten miss eftersom jag fick ställningen för ymka 10 € och utgångspriset var 27€.. Men jag var oärlig, tackade för mig och gick :) 




 I lördags köpte jag också en mikro som jag så länge har behövt, skönt att slippa värma all mat på spisen! 
Nej nu blir det att sova en stund innan det bär av in till stan för att fira valborg med vännerna :) Glada vappen alla läsare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar