tisdag 1 maj 2012

Vappen!


Hade en toppen vappen igår, med gott sällskap, sol och massa skratt. En vårkväll då den är som bäst! Idag har det varit strålande sol och jättevarmt då man suttit i le, känns verkligen som att våren har kommit igång på allvar nu! Snart är sommaren här, JIPPII! :) 



Idag har jag dessutom blivit bjuden på otroligt god mat hemma hos mamma och pappa, nämligen potatismos, köttbullar och gräddsås! Det är bland det bästa som finns om ni frågar mig :) Jag har också fått hem min håriga sambo som alltför länge varit hemma hos mina föräldrar. Nu ligger hon och sover som en stock och kommer säkert göra det i en vecka framåt :) Har haft två toppendagar med andra ord! Stort tack till alla inblandade, ni är underbara!

1 kommentar:

  1. Härligt!
    Här har vi också haft toppenväder och en toppendag!
    Gott med mammas mat:)
    Kram på dig!

    SvaraRadera