torsdag 3 maj 2012

03.05.2012



 Idag har jag haft min snälla lillebror som bärhjälp då jag storhandlat. Känns skönt att ha skåpen påfyllda med tråkigheter som rengöringsmedel, hundmat, hushållspapper och så vidare. Blir ganska sällan som jag storhandlar eftersom jag inte har någon egen bil och springer oftast ner till min lilla butik som finns under mig. 

Självklart passade jag även på att shoppa lite inredning då jag fick komma till ett stort varuhus :) Kronan på övre bilderna var ett av fynden. I zinkskålen har jag provat så gräslök, får se om det lyckas. Resten av shoppingen får ni se senare :) 

Som tack för hjälpen bjöd jag sedan lillebror på lunch hemma hos mig :) Det blev enkel vardagsmat, färdigköpta panerade fiskfiléer med potatis och gräddfilssås :) 


 Tyvärr ville inte Wille vara med på bild så ni får nöja er med den goda maten :) Det är alltid roligt med lite matsällskap :) Nu skall jag påbörja ett nytt litet projekt som jag visar senare :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar